Hip-hop, GUSO + Beard Man and the gang met swag aan de top!

Mahler OUT! *mic drop*

Maar GUSO-ers proberen best IN de maat te blijven. Zet je metronoom op 104 en oefenen maar!

tumblr_ob8r8xggtq1vxjxbvo1_500

Get ur Freak on!

Woensdag is het verkleedrepetitie! Kom allemaal met heel veel swag in je coolste hip-hop outfit naar de repetitie! Een beetje inspiratie:

c3261bcbbe67d94b07753e621f2f5b10

Als je meer gansta bent mag je ook komen in een outfit uit het thema Hoes and Bitches!

Bitches_9e1dc7_2420700

Get ur Freak on, want wij gaan woensdag Mahler spelen met veel swag!

My name  is…

Beard Man! Voor sommigen onder jullie een oude bekende, voor anderen nog een groot mysterie. Vrees hem niet, hij is een wijze man die jullie na de repetitie met plezier wat meer informatie over Mahler en zijn vijfde zal verschaffen. Naar ’t schijnt brengt hij zelfs zijn ‘gang’ mee dit jaar! Benieuwd naar Beard Man and the Gang? Blijf dan woensdag zeker plakken!

Strictly business!

Als alles goed verlopen is, heeft iedereen deze week van Wouter een mailtje gekregen waarin de drankschulden van de stage opgelijst staan. Wouter heeft niet veel zin om jullie te stalken, maar bij wanbetalers zal hij dat toch moeten doen. Strictly business, gewoon eventjes betalen dus. Vragen? Mail Wouter (penning@guso.be)!

Ps. Het GUSO-rekeningnummer is: BE30 7370 1925 1311.

99 problems?

Stephen is sinds kort verantwoordelijk voor het digitaal GUSO-archief. Zijn grote droom is een online museum aanleggen met allerlei GUSO-kiekjes erin. Geen eenvoudige taak zo blijkt! Op stage zijn er toch wel een aantal memorabele momenten geweest maar Stephen kon helaas niet elk van die momenten zelf waarnemen. Zorg dat Stephen maar 99 problemen heeft (in plaats van de huidige 100) door al het beeldmateriaal dat je vindt op je slimme telefoon door te sturen naar social@guso.be! Liefst zelfs via WeTransfer!

In Da Club

Maandag gaan we plakken in da club! Affiches plakken uiteraard! Overpoort, Korenmarkt, ‘GUSO speelt Mahler’ moet overal te zien zijn! Hoofdplakker Hannah wacht om 20u op haar hulpplakkers aan de Vooruit! Ga je mee? Mail naar vice@guso.be.

Op diezelfde maandag is ook Natasja aan de Vooruit te vinden, van 19u tot 20u, met een hele hoop tickets die ze graag kwijt wil. Iedereen is welkom om dan tickets op te halen. Kan je niet op die moment maar heb je wel graag tickets voor woensdag? Geen probleem! Bel 0487 10 11 73 of mail naar tickets@guso.be voor een persoonlijke afspraak.

La di da di

De Facebookpoll heeft beslist: op donderdag 17 november spoort het GUSO richting Leuven om naar onze collega’s van het USO te gaan luisteren (en gratis Leffe te drinken op de receptie natuurlijk).

Ga je graag mee? Stuur dan voor maandagmiddag een mailtje naar animatie@guso.be!

Om 18.15u spreken we af in Station Gent-Sint-Pieters, zorg zelf voor een vervoersbewijs. We nemen de trein van 18.24u.

Er staat jullie mogelijks een week vol GUSO-pret te wachten!

Nog eens kort samengevat:

• verkleden;
  • drankschulden betalen;
  • foto’s van stage via WeTransfer naar social@guso.be;
  • plaktocht met Hannah maandag 20u @Vooruit + mailen naar vice@guso.be als je mee gaat;
  • tickets bij Natasja maandag 19u-20u @Vooruit of tickets@guso.be;
  • USO concert in Leuven donderdag om 18.15u verzamelen @Station Gent-Sint-Pieters + mailen naar animatie@guso.be als je mee gaat;

en last but not least woensdag met al je homies in je swagpants en met je instrument om 19.28u in de Therminal!

Met muzikale groet,

jullie secretaris, Karen!