We houden de sfeer erin!

Dag liefste GUSO-ers, ik hoop dat jullie allemaal gezond en wel zijn. Tijd is heel relatief geworden, maar er zijn al twee weken geen repetities meer geweest. Toch blijft het GUSO leven, met een paar initiatieven die je hieronder vindt!

ENGLISH BELOW

De Grote GUSO-quiz!
Jawel jawel jawel, nu de quiz niet is kunnen doorgaan, hebben we besloten om toch online er eentje te organiseren voor de leden! Dit is minstens even gezellig én hygiënischer (shoutout naar Bien!). De quiz zal doorgaan op 18 november, dus volgende week woensdag! Inschrijven doe je via deze link. Je kan je alleen, met twee, drie of vier inschrijven! Vervolgens wordt iedereen samengegooid zodat iedereen in een groepje van vier zit. Allen daarheen zou ik zo zeggen!

Het GUSO geeft om jouw gezondheid
Er is weer een lockdown bezig voor zij die het niet gemerkt hebben, en met de kortere dagen die voor de deur staan kan alles soms heel zwaar zijn. Daarom is er door studenten (BeMSA) het initiatief “Start To Talk” opgestart, waar je online voor een babbel terechtkan.

Naast de mentale gezondheid is er ook de fysieke staat van het GUSO die moet gesteund worden! Daarom lanceren we de GUSO-Strava groep! Strava is een app waarbij je je loopafstanden of fietsuitjes kan registreren en zo met je vrienden vanop afstand kan sporten. Om het met de woorden van onze voorzitter Sofie te zeggen:

Wil je lid worden van mijn Strava triatlonclub? https://www.strava.com/clubs/guso-is-life?utm_source=com.whatsapp&utm_medium=referral

Sofie Baekelandt

Discord
We hebben ook nog onze eigen GUSO-discord! Elke woensdagavond kan je hier terecht voor wat gepraat en gezelschapsspelletjes, en je kan hier ook samen studeren. Het is volledig vrijblijvend, maar we zien jullie graag er woensdag!

Dat was het zo een beetje voor deze nieuwsbrief. Geen groot nieuws, maar ik hoop wel jullie allemaal te zien in de quiz!

Wout Out

ENGLISH VERSION

Hi everyone! It’s been nearly three weeks already since we last saw each other. I hope all of you are hale and healthy, here are a few tips to stay sane!

• A group of students (BeMSA) has decided to organize “Start To Talk” sessions, for when you just really need to vent. These sessions are available in English too, so do check them out.

That’s about it, not a lot of news, but some nice things in these dark days. I hope to see you on Wednesday in our Discord!

Wout Out

Geplaatst